Sunday 18 March 2012

Permulaan yang Baru.

Bismillah, Apa khabar Blog? Lama kita tak bersua, Maaflah, Gua dah jumpa Cikaro baru. Nama dia Twitter, Dia sweet sangat, Gua jatuh cinta dengan dia. Kali terakhir kita bersua waktu Semester 2, Gua pada waktu tu tak boleh bayang apa yang akan jadi pada Semester 3 akan datang,

Tapi kini,

Lihatlah Gua sekarang, Sudah berpijak di Bumi CFSIIUM pada semester 3, pejam celik pejam celik, Semester 3 hampir ke penghujungnya. Bukanlah niat Gua untuk tinggalkan kau Blog, tidak pernah terlintas di Fikiran Gua untuk memutuskan ikatan yang tidak seberapa suci ini.  Tetapi kesibukan Gua membataskan pertemuan antara kita berdua.

Cuba Lu tolak ketepi perasaan geram kau wahai Blog, Lihat diri Gua sekarang, pencapaian Gua yang telah Gua kecapi. Tak pernah terlintas di fikiran yang Gua mampu lakukan semua ini. Syukur ke Hadrat Ilahi.

Gua bersyukur sangat.

Semoga kita berjumpa lagi, Percayalah Gua. Kita pasti akan jumpa lagi.

SEMESTER 3 hampir tamat Bro. Tunggu Gua.

No comments:

Post a Comment